Sommaren

Yes let´s do this!
.
Hela sommaren har jag jobbat som postis, vilket jag även gör vissa skolfria dagar nu också. Jag trivs fint i min gula lilla bil.
.
Cykelmässigt har detta inte varit den bästa sommaren. Blev förkyld precis innan SM, hann precis bli frisk men linjet gick inte alls och jag körde inte imål (bryta är det värsta jag vet!). Sedan var det dags för tempot och med förutsättningarna gick det faktiskt rätt bra, en 13plats. Inget att hurra för kanske, men jag hade bra flyt något jag kämpat med att hitta.
.
Sedan lyckades jag köra till mig lite form tills det var dags för u6. Började hyfsat med 8plats på prologen, linjeloppen gick helt okej de också. Jag kunde ta för mig i klungan, förutom på Gp-loppet då jag i slutet av loppet sjönk långt ner i klungan och i mål var psykbrytet ett faktum. Men men jag kom igen till dagen efter. Inför tempoloppet låg jag 11, men fick till ett bra lopp och slutade på en 5plats. U6 är alltid lika roligt och vi får köra som ett lag med Svanesund.
.
Efter u6 hann jag köra en tävlingshelg innan jag åkte på en knäskada, som jag fortfarande dras med. Vet ännu inte vad det är, var på magnetröntgen i fredags så hoppas att kunna få ut nått utav den!
.
Så ja efter det så har det blivit en del pw´s och bålstabilitetsträning, lite cykel för att jag inte kan låta bli och lite rullskidor. Har haft mycket tid till annat då det blivit en del filmkvällar med vänner och sånt(: Och nu har skolan dragit igång!
 

Lite Facebook bilder från diverse tävlingar.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0