tjugonionde oktober

Det blev en nästan en heldag hos Jessica i Sexdrega igår, himla trevligt! Det blev en liten cykeltur, vilket gick sjukt bra i ungefär en kvart sedan ökade smärtan succesivt. Men jag njöt av att vara ute och cykla! 
Sedan spenderades dagen i deras soffa med en varm choklad i handen, det får vi göra om helt enkelt!
.
Kvällen spenderades med bror min, och kollade på the social network. Helt klart sevärd!
.
Idag har jag varit ledig och jag hade planerat in att fixa en del saker, inget blev av utan det blev en slappardag. Och på eftermiddagen kom Elin och knackade på dörren, så hon åkte precis här ifrån efter en mysig eftermiddag/kväll!
.
Blev ju såklart lite fika också!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0