Sjunde oktober

När jag kom hem förut så började jag att packa upp och tänkte ta tag i vardagen, men så blev det inte!
Jag öppnade min post och blev inte jätteglad direkt, hade fått svar från röntgen jag var på. De hittade inget fel och allt såg normalt ut, så han kan inte förklara varför jag har ont. Jag får träna så mycket jag kan och tål, men jag kan ju inte träna för att det gör ont! Fuck life typ... 
Istället för att ta tag i mitt liv gick jag upp till min brors lägenhet för att gosa med mina älsklingar (hans katter alltså), nu väntar jag på att han ska komma hem för vi ska ha en serie-kväll!
Jaja här var det positivt värre men ha en bra söndagskväll iaf.
.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0