Roadtrip!

Tjaaa!
Igår gjorde jag och Malin en roadtrip till Halmstad!
Halmstad 2-dagars är det som gäller. Två lopp avklarade idag, bergstempo på morgonen och gp på kvällen.
Börjar med bergstempot, gick helt okej(: kändes bättre än vad jag trodde och tyckte jag hade hyfsat flyt.. Blev en 7de plats där.
Gp:t nu på kvällen blev en nervös historia! Knixig bana, regn och tillsammans med killarna. Men det gick även där bättre än vad jag trodde. Det sprack upp tidigt, Hanna lyckades dock hänga med killarna och kom långt före oss! Men vi var 5st som körde ihop, jag fega lite utför sista varvet och blev sist i spurten.. Men ligger nu 5a i totalen antar jag, har inte kollat(;



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0