29/2-12

Det blev ingen skola för mig idag, då jag hade en läkartid i Gbg. Där togs beslutet att jag ska operera mina tår (på riktigt denna gången och inte bara något provisoriskt som det varit innan). I mitten av Mars ska det ske... Självklart ska det bli underbart skönt att äntligen bli av med skiten! Men sen sa han att jag antagligen missar minst två veckors träning, inte så bra när det är så nära tävlingssäsong.. Men on the bright side så fixar han båda fötterna samtidigt så att jag ska slippa ännu längre läkningstid.. Sen kan ni lägga till min lilla skräck för nålar och så vidare(;
.
Nu är jag äntligen klar med mitt paper tills imorn men är inte helt nöjd, skulle vara kritiskt till kurslitteraturen. Jag tyckte att allt lät bra så jag fick dra till med nått.. Får helt enkelt diskutera bra imorn!
.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0