Sista april 2012

God morgon alla fina!
.
Eftersom jag var iväg och tävlade i helgen fick jag inte så mycket plugg gjort, jag fick därmed köra en all nighter och sitta uppe sent, för att jag hade en deadline till kl 8 idag. Det gick fint och jag blev klar i tid, men jag fattar inte varför de sätter deadline 08:00? Det borde vara 23:59 tycker jag!
Idag är jag ledig från praktiken då stället jag är på är stängd, så jag tänkte ta mig en välförtjänt sovmorgon! Men som ni märker så lyckades jag inte med det. Men det får bli en lugn morgon med frukost i sängen till nån serie.
.
I Karlstad hade våren kommit!
.
Sen måste jag ju visa vilken tur pappa hade, den satt kvar under bilresan från tävlingen till hotellet? Hur lyckas man med det?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0