Svanesunds 3-dagars

Här kommer som utlovat rapporten från helgen!
.
Började i fredags med ett backtempo, det gick inte riktigt som jag hade velat och hamnade på en 9de plats med sega ben.
.
I lördags morses så var dags för gp, jag kände mig rätt så pigg så det var roligt!(: Kom 6a i en samlad klunga.
Under kvällen så var det tempodags! Jag var taggad och ville verkligen göra ett bra lopp, ännu bättre kändes det när jag kom ikapp hon som startade innan mig efter bara någon km. Kände att jag hade bra flyt, och innan jag gick imål så hade jag kört ikapp alla som startade innan mig(: Sen fick man höra att det var folk som hade gått på hjul, inte riktigt lika kul. Men blev 5a iaf.
.
I söndags var det en tidig morgon med start 08.05. Jag hade sega ben redan från start! Så min körning kunde helt klart ha varit bättre om man säger så.. I övrigt så var det ett ganska oroligt lopp, Linnea gjorde en otäck vurpa!(Krya på dig!!) Vi var helt klart flera som hade kunnat lägga oss där, men lyckades styra upp det hela. Sen var det när en gång till när tjejen framför kapade mitt framhjul, hann få ur pedalen i precis rätt tid! Men lyckades inte riktigt få stopp så det blev en vända i diket och tillbaka(; Höll mig dock på benen vilket jag är glad över!(:
.
.
Foton: Björn Berlin


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0