6/10-11

Efter att igår ha börjat kl6 så blev det idag sovmorgon och började inte förrän 9.30 kändes skönt, detta gjorde att jag fick vara med på stängningen. Så nu har jag gjort mina måste med vfu:n en öppning och en stängning plus intervjuer med två förskollärare! Kan inte förstå att det bara är 3dagar kvar, det har gått sjukt fort!
.
Idag var det typ släktträff i skidbacken då jag var där med bror och fam Eriksson! Kan säga att jag båda kusinerna gick ifrån mig. Men Niklas slog jag faktiskt sista gången!(;
.
Nu väntar sängen, börjar 7.30 imorn och det ryktas om en stressig dag.
.


Kommentarer
Anonym

Men moster o morbror gick väl inte ifrån dig? De är ju gamla reliker, som försöker hålla sig unga.....;);)

2011-10-07 @ 09:27:08
Q

Kör hårt det gör nytta -jag är säker!!!!!

2011-10-07 @ 21:32:00


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0