Rankingritt i Eidsvoll

Igår var det 10mil som stod på schemat, på en betydligt hårdare bana!
Efter ca 3 mil så kom den största stigningen, den var mycket längre än vad jag kom ihåg! Det gick betydligt bättre än förra året, det kom blev en grupp med 6pers längst fram sen kom jag och 2st till strax efter det. Efter oss var det ganska sprucket! Vi kom aldrig ikapp dom där framför men vi blev däremot tyvärr ikapp åkta av en grupp bakifrån.
Så vi körde på och försökte samarbeta, jag blev lite seg på slutet. Jag spurtade in på en 15de plats.
.
Och det känns skönt att jag börjar känna mig starkare i backarna och att jag dessutom lyckades med att inte vika ner mig i spurten! Nu jag ska jag bara fortsätta på det spåret(:
.
Idag var jag en väldigt morgontrött tjej som blev väckt kl7 av att de ringde och frågade om jag kunde komma och jobba om en halvtimma, det var klart att jag kunde så det var bara att stressa iväg. De vill att jag ska jobba imorn med och eftersom jag redan hade jobb inplanerat ons -fre så blir det jobb hela veckan. Det tackar man ju inte nej till(:
.
.
.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0