15/5-11

Igårkväll efter den största garderobskrisen som någonsin har skådats + att min kajal var no where too be found! (Tuff kväll helt enkelt) Så begav jag mig ut till Blidsberg för att fira att Mattson fyllt 22! Helt klart en lyckad kväll med lite charader, eurovision toppat med supergod mat.
.
Idag blev det träning på förmiddagen och resten av dagen har jag hjälpt Niklas och Johanna att skruva ihop möbler.
Måste säga att jag och J var kick ass och betydligt bättre än dudsen!(;
Ååh vad glad jag är att de ska flytta hem till Uhamn igen!


Kommentarer
Mor

Din kajal låg i bilen. Undrar vem som lagt den där....

2011-05-16 @ 07:33:14
Far

Lär man sig bara att dra igen dragkedjan på sina väskor, så behöver man kanske inte leta efter sina grejer.....men vad vet jag som bara är pappa.....:):)

2011-05-16 @ 09:41:49
Carro

Va?! varför har ni lagt den där???

2011-05-16 @ 19:43:29
URL: http://carrogustafsson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0