Update!

Här var det skamligt länge sen jag skrev nått! Men orkar inte skriva om allt så ni får en bildbomb med vad jag har hittat på!
.

.

.

Som ni vet så var det U6, jag slutade med en 8de placering totalt. Det blev även en 3de placering med laget!
.

.

.

.

.

Efter U6 var det ett par dagar i Skara och bara umgås!
.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

Mtb sm gick i Borås, så var självklart där och kollade på kusinerna! De körde riktigt bra samlade tillsammans ihop 1 guld, 2 silver och 1 brons (om man inte räknar med lag och staffet då)
.
Sen var jag självklart och kollade när Maggio spelade i Borås, lite bio och en hel del träning så har vi de senaste veckorna(:


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0