If you only knew what the future holds, after the hurricane comes the rainbow

Imorses när jag var ombytt och klar för att sticka ut och cykla så la mamma, mormor och moster in sina veton och bestämde att jag inte fick:O Det var tydligen för halt, ganska lame enligt mig men deras röster var ganska starka så jag fick ge mig! Jag tog mig istället till Borås och åkte distans på skidor med Jane och Lucas(:

Efter träningen så var det bara att skynda sig hem och ta en snabbdusch och slänga i mig lite mat för att Martina skulle komma. Jag hann dock inte klart så hon fick vänta lite, tur var väl det annars hade vi missat när Hanna kom tvåa i världscupen! Grattis du är grym!:D
Sen när vi sett klart det så gick vi ut på en lång promenad!
Nu blir det en lugn kväll! Btw så var jag bara tvungen att testa min balklänning nu på kvällen, och det känns riktigt bra att jag fortfarande kommer i den(;


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0