I was´nt high i was just asleep!

Nu har det hänt två ggr på mindre tid än en vecka att någon har ringt mig efter att jag har somnat.
Båda gångerna så har jag trott att det varit alarmet, och varit väldigt snabb med att stänga av den (trodde jag).
För att sedan fortsätta sova, och sen komma på att det nog inte var alarmet och kollar på skärmen och ser att jag svarat! Första gången var det Jen så det var ju rätt lugnt!
Men igår så var jag väldigt trött och somnade rätt tidigt, så när Lasse (ledaren i svanesund) ringde så sov jag ju som sagt! När jag väl vaknat till lite och svarar, frågar Lasse om han ringde och väckte mig?
Innan jag hinner tänka så har jag hunnit kläcka ur mig att nej nej! det är ingen fara!
Då frågar han om jag är förkyld för min röst inte låter som den brukar, mitt svar blir nej nej jag är bara lite äuhm äuhm tankspridd! Wtf!? För det första varför kunde jag inte bara säga att jag sov? Och för det andra hur lång tid kan det ta innnan man får ur sig ordet tankspridd!?
Han måste trott att jag var hög eller nått!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0