I would go through all this pain, take a bullet straight through my brain

Idag har jag fått visa mina konstnärliga kunskaper på jobbet, jag håller alltså på att måla ventiler som ska vara utställningsobjekt. Fick höra flera ggr att, jaha har du fått den här "roliga" uppgiften!? Men jag tyckte faktiskt att det är helt okej, skönt med lite omväxling! Får väll se vad jag säger imorn, då jag lär måla hela dagen då också(;
.
Annars hann jag med lite ärenden på stan, fyllde äntligen på mitt busskort det tog bara lite över en vecka innan jag tog tag i det! Och träning på det så har min dag varit fulländad(:
.
Bruno Mars – Grenade


Kommentarer
Fam Eriksson

Har du flyttat till egen lägenhet?

När får vi komma på inflyttnings fest?

2011-02-16 @ 00:36:44
Carro

Yes! Men det visste ni väl?

Ni mina kära släktingar är välkomna precis när som helst!

2011-02-17 @ 20:26:50
URL: http://carrogustafsson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0