Hissa och dissa!

Jag tar nog och börjar med dissarna då det är några fler!
1. Jag dissar att ICA kortet och körkortet har ungefär samma färg!
2. Jag dissar ännu mer att jag i fredags när jag i all hast skulle ta ur mitt körkort ur plånboken istället tar ICA kortet!
3. Jag dissar att tack vare ovanstående missade Daniel Adams- Ray spelning igår!!:( Fast Jenny hade blivit sjuk så det kanske var lika bra, ödet var helt enkelt inte på våran sida!! Och helt ärligt så hoppas jag att det var en kass spelning, nej jag är inte bitter!!
4. Jag dissar att jag förfrös mina fötter när jag cyklade hem från Skara imorses!
5. Jag hissar att föräldrarna bjöd på middag efter min träning idag, mammas köttfärsås är svår att toppa!(:


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0