Göteborg-London-Frankrike-Belgien-Frankrike-London-Göteborg

Japp, denna resa har jag varit med om sen i torsdags!
Flyget i torsdags var 1 1/2 timma försenat.. Men att ta tåget in till London var inga problem. När vi väl var inne i London så drog vi till Rapha kontoret på en gång och cyklarna blev ihopskruvade (av Rene, vi satt och åt!)
Sen hem till Rene och äta lite till och sova!.
.
Fredagen började med att åka buss in till Rapha för att sedan få en som följde med oss ut och cyklade. Jag var något förvirrad över vänstertrafiken!! Resan mot tävlingen började på eftermiddagen och vi stannade på ett hotell i Frankrike.
.
I Lördags så börjades med en tidig frukost, och sen åkte vi till tävlingsområdet i Gent.
Jag var en väldigt nervös tjej som ställde upp på startlinjen! Men när starten väl hade gått så var det bara roligt att få tävla även om det var i spöregn(; Det kändes förvånansvärt bra! Men inte van vid farten så vid tredje(?) stigningen så sprack det upp. Jag avslutade dagen med en vurpa, så sitter nu med ass som känns dubbelt så stort ungefär:P
Martina körde riktigt bra och blev 30de!
Sen började resan hem och kom hem idag och nu sitter jag i lägenheten igen.
For Viored


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0