20/2-2011

I fredags vaknade jag alldeles försent och inser i panik att det är 18 min kvar tills jag skulle börja jobba. Inte riktigt så jag ville börja min fredag! Men jag hann i tid tack vare att jag hade mammas och pappas bil(: Med detta uppvaknandet så vart jobbdagen ganska seg, men som tur va så hade typ alla på jobbet en sån dag!
Jag avslutade dagen med lite slalom, jag överlevde utan några brutna ben(;
.
Igår var det först träning som gällde, sen på kvällen så var vi ett gäng tjejer ute på Rydet.
Då det var lite födelsedagsfirande för Elin och Martina. Blev en väldigt lyckad kväll!
.
Idag har det varit träning och bara tagit det lugnt!
Har lite att berätta om, men det tar vi inte idag.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0