don't look away, don't run away, baby it's only life, don't lose your faith,don't run away, it's only life.

Först och främst måste jag säga GRATTIS till min bästa vän, för att hon numer är färdigutbildad mäklare!! Jag är stolt över dig vännen, detta får vi fira på nått sätt nästa gång vi ses!:D
.
Jag själv har haft fältdagar de senaste dagarna, vilket betyder att jag fick följa med Nettan i min studiegrupp till hennes praktik-plats i onsdags för att observera henne och uppleva en annan verksamhet. Igår fick hon följa med mig till min plats, då hon fick observera mig under tiden som jag skulle hålla i en samling. Det gick rätt så bra ändå(: Idag blir det till att skriva en uppgift om de senaste dagarna.
.
Och igår kom det ut på Ping Pong att tentorna kommer till studentcentrum idag.. Jag har nervöst gått in på mitt konto och kollat om resultatet kommit ut där men det har det inte gjort. Är nästan sugen på att åka till Borås bara för att hämta ut den(; Men vi får se, sjukt nervöst iaf!
.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0