6/12-11

Här har det ekat lite kan man säga! Iaf har jag precis kommit hem efter en heldag i skolan längsta hittills, det är omöjligt för mig att koncentrera mig så länge. Men förhoppningsvis lär jag mig nått ändå(; Fick idag veta vem jag ska ha som mentor från och med nästa termin och vilken min grupp är! Kommer nog bli bra, men jag förundras över att jag fortfarande ser människor som jag inte har sett på nästan en hel termin...
.
Har även fått tillbaka två arbeten den senaste tiden. Vi har oftast uppgifter som man bara kan få g på, men den ena kunde vi även få vg på. Och jag blev nästan chockad när jag lyckades med det, kriterierna brukar bli så höga då! Men nöjd blev jag:D
.
Annars så blev det en hel del träning i helgen och lördagskvällen spenderades i Borran hos Madde(:
Men nu är det dags att byta om för att sticka ut och träna!
.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0