11/4-11

En stor anledning till att jag ville stanna i Italien var det att jag tyckte det kändes som om att jag inte hade nått att komma hem till, missförstå mig inte nu för jag har ju såklart alla mina underbara här hemma!
Men på torsdagen innan jag åkte till Italien så gjorde jag min sista dag på jobbet, det är inte så att jag har blivit sparkad men jag är inte fast anställd och jag behövs inte just nu.. Men det kommer förhoppningsvis ändra sig snart! Men fram tills dess är jag arbetslös, och det är jag inte nöjd med!
.
Så den här dagen har jag spenderat lite tid på arbetsförmedlingen, väldigt krångligt verkade det vara måste jag säga! Nu under eftermiddagen har jag varit hemma hos mamma och pappa, för pappa har hjälpt mig med att skriva ett CV.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0