tjugoförsta april

Den här veckan har hittills varit ganska så awesome! Började som sagt veckan med att Jenny kom hit och vi spenderade mkt tid i solen, vi gjorde även inbrott i mina föräldrars hus! Men eftersom vi bjöd på fruktsallad så är det nog förlåtet(; Avrundade kvällen med en filmkväll 2 riktigt dåliga och en bra Charlie st Cloud, Zac Efron behöver jag säga nått mer?
.
Tisdags så började jag med ett möte för att sedan möta upp J för att drälla på stan, avslutade dagen med att träna efter att hon åkt hem.
.
Igår var det först Pace träning i love it! Typ roligaste träningsformen! För att sedan skynda hem för att ha lite tjejkväll. Vi spelade ett spel som heter Vuxenpoäng, jag trodde att jag skulle få massor utav poäng. Men det visade sig att jag var absolut minst vuxen av oss 5. När vi sedan räknade ihop vilken ålder vi hamnade på så fick jag den ringa åldern på 24, vilket är ganska lite jämfört med Martina som hamna på 46! hahaha
.
Idag har det blivit ännu mer pace! Och sedan käk på kinarestaurangen(:
.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0