Sykkelfestival

Igår eftermiddag var det som sagt gp som gällde.
Det var en ganska teknisk bana med kullersten och regn på det, vilket gjorde att banan var svinhal!
Nervös som bara den stod jag på startlinjen sen att det hann bli två vurpor redan under mastervarvet gjorde inte saken bättre. Fick ingen bra start men plockade in mer och mer och hamnade sedan i tätgruppen. Då blev det först en punka och sedan 2 varv senare så går även en eker av, så jag tackar respit varv!!
Kom iaf 4a på den etappen.
Idag var det ett linje på 7mil. Banan var ganska lätt ett 1mils varv med 7km utför i början sen 3km uppför sen var varvet slut, så ända gången man behövde ta i var ju i backen. Som förövrigt kändes förvånansvärt bra och kände mig som en av de starkaste! Inte många ggr jag kan säga det när det gäller backåkning.
Men det blev en till 4de placering. Så kan väl vara rätt nöjd med helgen, förutom tempot då såklart för det var verkligen katastrofalt!!
Linnea ser jäkligt snabb ut!
Pallen i juniorklassen


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0