Etapp 3 och 4

I lördags eftermiddag så var det tempo som gällde.
Hade inget bra flyt på utvägen, men hemvägen kändes lite bättre och slutade på 8de plats.
Men det borde helt klart ha varit bättre! Men plockade in till en 7de plats totalt..

Igår var det ett avslutande linjelopp.
Vi startade kl 8 och det var bara 3grader varmt, så då va vi några som undrade vad vi höll på med egentligen men det var bara att bita ihop(;
Det första varvet gick ganska lugnt, sen på andra varvet så gick jag upp för att höja farten lite då klungan i princip stod still. Vet inte riktigt vad som hände där för vips så var vi några som hade en rejäl lucka så det var ju bara att köra. Tyvärr hade jag inte de bästa benen så det gick lite för fort för mig, så var tvungen att släppa i den långa backen. Blev ikappåkt av Madde (som hade sett att jag hade tappat och hade börjat köra som tur va!) och ett par st till fick ligga på hjul och vila upp mig en lliten stund, men var sen tvungen att hjälpa Madde så att vi skulle komma ikapp de där framme. Sen när det började komma några attacker blev det för mycket för mig och det slutade med jag in i väggen rätt brutalt!! Om jag har trott att jag varit trött innan så får jag nog tänka om lite, för det var de värsta jag varit med om!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0