26/9-10

Kom hem ifrån Skara i förmiddags, cyklade hem så fick köra ännu en gång på världens tråkigaste väg(;
Det blev lite NYC planering! Mindre än en månad kvar nu!! JÄÄÄÄÄJ!!
Kvällen har gått åt till att tömma den gamla datorn, det tog tiiiiid!
Och nu sitter jag här med lite hederlig söndagsångest!
Ska nämligen börja  jobba heltid nu, känns som om det kan bli jobbigt! Som tur är så drar man ju ner på träningen i Oktober. Skönt för då hinner man vänja sig lite, fast vet inte riktigt hur mycket heltid det blir det återstår att se!
Och nu kom jag på att jag måste fixa iordning matlåda tills imorn också, känner inte för deff liksom;P


Kommentarer
Anna

Har du varit i Skara utan att säga hej till mig?!?!?!?! :(:(:( Fy på dig! Du borde komma till skara på lördag och fira min födelsedag på oktoberfesten som straff! ;);) hihi <3 saaaaaaknar diiiig

2010-09-27 @ 13:18:20
URL: http://theineloquents.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0