Snöskottning!

Jag blev väckt för typ 10min sen av våran granne höll på att skotta och nu är det helt omöjligt att somna om! Damn!
Varför skottar man 06.45? På en Lördag! Det är dessutom bara 3cm snö så ovärt!
Nej jag är inte bitter över att bli väckt! Inte alls(;
När det ser ut såhär, då är det okej att skotta till och med på morgonen!
Förresten så är det ju som sagt cykelmässan idag och min nya cykel kommer stå i monter för hela omvärlden att se(: Såg den för första gången i torsdags och det var kärlek vid första ögonkastet, trots att den inte var helt färdigbygd då!
Sen ikväll så är det ju cykelgalan(: Föresten jag har fått med mig Jen så alla cykelnördar nu får ni sköta er!;P


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0