Mardröms morgon

Denna dagen började inte så värst bra! Först att jag vaknade vid 4 och inte kunde somna om, förrän efter typ 1 timme.. Inte okej! Sen när jag har fått bort den mesta av snön så att jag skulle kunna komma in i bilen, så startar inte den!:O Våran lilla Volvo som alltid har varit så pålitlig!! Så fick tag på Farmor så hon kunde komma med hennes bil (stort tack för det!), det slutar iaf med att jag kommer en kvart sent till jobbet.

Sen blev det några småtabbar på jobbet inget farligt utan mer tappar fjädrar på golvet.
Men det var faktiskt ganska skönt att vara tillbaka på jobbet, för jag kunde ju inte jobba 2 dagar förra veckan. Så jag tänkte på det att när man står på jobbet så tänker man ofta att det skulle vara så himla skönt att vara hemma, men det är inte så värst roligt ändå! Man blir snabbt uttråkad, och då var jag ändå bara hemma 2 dagar!
Peace!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0