Giro di mösseberg Linje

Vad ska man säga om dagens lopp egentligen?
Körde riktigt dåligt, orkade ingenting och benen var kassa! Så när vi kom in på småvarven så var det ganska kört för min del. Körde ihop med en tjej från Motala i början men hon körde för fort uppför så orkade inte.
Sen gjorde jag någonting som jag egentligen är väldigt emot! Jag bröt men jag orkade verkligen inte köra vidare fick skapligt psykbryt av att åka själv och det var inte kul någonstans"/
Jag har fått tillåtelse att vara besviken kvällen ut, men sen är det bara att glömma skiten(;
Nya tag till nästa helg och förhoppningsvis har jag fått lite mer fart i benen till dess!


Kommentarer
Anonym

Du är fortfarande bäst<3<3<3

2010-05-31 @ 07:28:02
Johanna

It's okay, det blir så taskigt mot alla andra om du ska vara på topp jämt ;) And, U still ROCK <3 Sweeetie!

2010-05-31 @ 08:26:17
URL: http://jsan8.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0