Eidsvollsrittet

I Söndags så var det dags för ett nytt linjelopp, med en backe på nästan 4km.
Som ni kanske förstår att med den formen som jag är just nu så passade inte den backen mig direkt.
Så hamnade i andragruppen och vi var nästan ikapp innan andra stigningen började, så nära att vi låg i karavanen. Men vi fick aldrig kontakt så efter backen så steg differensen mer och mer, så när vi skulle gå på det sista varvet av de korta varven så blev vi avplockade för vi va mer än 5 minuter efter..
Det sög ganska hårt för man ville ju köra klart när det bara var en mil kvar.

Och igår så var det ett tempo på 15km, det var väll där jag hade min chans att köra bra!
Det blev en 15de placering på en ganska udda tempobana, kuperad och knixig så fick aldrig det perfekta flytet men men kunde helt klart varit sämre..












Iskall Cola! Haha













Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0