Decision is made

Beslutet är taget, och jag kommer inte köra wänershofs 2-dagars. Fortfarande täppt i näsan vilket suger ganska hårt! Men förhoppningsvis så kommer jag kunna köra götene och kullen.

Men kommer att vara där och kolla, måste hämta hem min bror så att han får skjuts hem(:

Haha pratade med sötaste Tjofsan förut, pratade om hennes student. Och jag blev lite avundsjuk och sa att jag också ville ta studenten igen, då blev det helt plötsligt ett vad! Jag får 500 spänn om jag tar min studentklänning och studentmössa och springer ut med henne;D Haha det skulle ju vara sjukt kul och helt klart värt 500 spänn, men hmm kanske inte populärt av hennes skola.





Kommentarer
Tjofsan

GOOO FOOOOOOOOR IT! ;) <3

2010-05-13 @ 11:32:27


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0