2010-05-18

Hallå!

Idag har jag cyklat 3timmar halva tiden inne dock, för det började regna.
Men kände iaf inte av förkylningen så det var nice, förhoppningsvis så känns det bra imorn med(:

Men nu har det uppstått ett annat problem min roadtrip partner till Norge i helgen har gått och blivit kass i ryggen, så hon kan inte följa med:( Men krya på dig Malin och hoppas att det går över fort!
Så nu brainstormas det för fullt här hemma om hur jag ska ta mig dit och så, för päronen kan inte vara lediga på måndag.. Men men det löser sig säkert hoppas jag, för jag behöver verkligen den här tävlingshelgen!!

Det har varit en rätt bra dag faktiskt jag fick ju träna(: Fast jag lyckades hugga mig i handen med kniven när jag skulle öppna en låda på jobbet, ganska duktigt måste jag säga det börjar bli en liten specialitet från min sida;P


Sara och Jennie uppför kullen i söndags


Kommentarer
Anonym

KANSKE DAGS ATT DIN ARBETSGIVARE INTE LÅTER DIG ANVÄNDA KNIV.

2010-05-19 @ 17:39:39


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0