05:45

Ja ni kan inte bli annat än imponerade efter att ni har läst det jag skriver nu, eller jo ni kan tycka att jag är dum i huvudet också! Det är nog faktiskt det alternativet jag hade valt om någon annan hade gjort så(;
Men kolla klockan alltså 05:45 och jag kan meddela att jag har redan tränat.
Men det finns faktiskt en anledning och det är att jag som ni vet åker till sthlm om en halvtimma, sen efter mässan stannar jag kvar där uppe och umgås med Jen(: hoppas även på att fp träffa Tjofsan!! Och då hade blivit tre vilodagar på raken!

Hoppas alla får en bra helg!
Nu måste jag göra klart det sista(:


Kommentarer
Jessica

Kul att åka i väg med Jobbet! Då får du spana in Blåkläders monter den ska visst vara väldigt snygg har jag hört! Med några snygga barstolar och sackosäcker som jag hann se innan jag åkte! Ha de bra! kram

2010-03-26 @ 08:15:52
Johanna

Haha, ja jag går på linjen knäpp faktiskt. Jävligt seriöst dock ;) Och typiskt dig. Kan meddela att jag själv låg och sov, skönt var det ;) Men å andra sidan har jag tenta imorn... Pusspusspsuss

2010-03-26 @ 13:26:39
URL: http://jsan8.blogspot.com
Kajsa

Det är klart att du ska träffa mig:) PUSS<3

2010-03-26 @ 21:32:47


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0