Sollerön

Åkte hit i Söndags och kom fram i söndagskväll, då var det att snabbt byta om för att sticka ut å köra tempobanan.
Körde även runt lite på ön och konstaterade att när jag blir gammal och allmänt rik så ska jag skaffa en stuga häruppe! För det måste ju lätt vara en av de finaste platser i Sverige?

Igår så blev det först lite storhandling i Mora och strosade lite på stan där.
Sen så rullade jag banan tillsammans med sötaste Tilina, riktigt kul att träffa henne igen då det var över en månad sen(:
Och ja jag hittade ut till vägen från deras hus(;

Sen kom startlistan ut igår med, startar först det var jag först inte helt nöjd med men nu börjar jag hitta mer och mer fördelar!

Ska snart ut och cykla lite i solen.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0