Södertäljeloppet Tempo

Gick upp tidigt imorses för att sätta mig i bilen och bege mig till Södertälje, som tur va så körde mamma så jag kunde sova hela vägen(:

När jag började med uppvärmningen så blev jag lite nervös för benen kändes verkligen kassa, men det släppte en del innan start som tur va. Tempot började med en utförsbacke och direkt efter den så kom motvinden och damn vilken motvind!! Det kändes som om jag stod still! Men sen när jag kom ut på stora vägen fick jag lite bättre flyt, sen efter vändningen så kom medvinden och då gick det genast mycket bättre..
Blev 4a, 5 sekunder från pallen nöjd med och det kändes faktiskt helt okej och det är huvudsaken(:

Sen efter tävlingen så har den blivit en lunch på Nancys, sånt gillas!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0