Sm- veckan

Kom hemifrån sollerön igårkväll så tänkte berätta lite om veckan som gått.

I onsdags var det alltså tempot, och ja hur det gick är inte ens värt att nämna! Så jag går vidare helt enkelt!

Torsdagen kom och direkt på morgonen så fick jag med mig Tjofsan ut för att hoja lite(:
Sen kollade jag på kusinerna som också var där och tävlade Lucas blev 2:a och Jacob 6:a.
Hem käka sen åkte jag upp till backen och kollade på dam & herr junisarna.

Midsommarafton var en väldigt lugn historia lugn förmiddag med lite cykling och sen allmänt chill och såklart en traditonell midsommarlunch.
Åkte sedan upp för att se på herr elitens spurt.
På kvällen blev det lite grill och kortspel med kusinerna.

Igår blev det till att gå upp tidigt för att ladda inför Sm-linjet. Det började inte sådär jättebra med att min växlar började krångla 40min innan start och får därmed ingen uppvärmning alls. Kan säga att jag var helt stum första gången uppför backen! Fick jaga men min grupp kom ikapp klungan och det blev samma procedur även andra gången fast inte alls lika lång jagning och backen gick mycket bättre(: Men vid nästa varvning så blev det för mycket! Fick sällskap av Madde ett varv och sen sista varvet fick vi även hjälp av Beata, tack för hjälpen tjejer!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0