åttondeiförstatvåtusentio

Dagen började med att drömde den knäppaste drömmen ever! Inget sammanhängande alls men jag kunde iaf flyga, hur coolt är inte det? När det var som mest spännande ringer självklart klockan nästan så att jag vart lite sur(; Jag ville ju veta hur det skulle gå.
Annars så har jobbet rullat på som vanligt. Har dock kommit på en nackdel med att jobba 75% nu är ju inte fredagen nått speciell alls:P Men det ska jag nog kunna överleva!
Efter jobbet så har jag fixat en massa och ringt en massa samtal, hatar det! men de måste ju göras....
Det vart även planer på Avatar ikväll med Jen och David, men det visade sig att den inte gick ikväll.
Synd för jag var verkligen sugen på att se den! Har hört att den ska va så himla bra! Men det får bli en annan gång(:


Kommentarer
Jsan

Mig var väl inte så farligt att prata med?! Nice att höra din röst igen, och så får vi ju ses nu ett ögonblick iaf innan du drar söderut ;) Tycker fortfarande att jag kunde få åka med och att du kan skjutsa runt på mig =) Hade finast. Pusspusspuss

2010-01-09 @ 14:08:42
URL: http://jsan8.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0