Tisdag 9/2-10

Idag har jag packat och åter packat på jobbet, men förberedde allt igår så det flyter på bra då(:
På förmiddagen så kommer R2 ut från kontoren och säger " jag har hört att du ligger risigt till!"
Det första jag tror är att jag ska få kicken, sen börjar jag fundera på om jag hade gjort något allvarligt fel.
Men nej, det visar sig att det var så enkelt som att jag inte hade lämnat in min lönelapp. Shame on me! Men det var ju ganska lätt fixat(;
Sen så var det såna där höjdare på jobbet idag, så när en av dom och min chef går förbi så säger min chef att:
"Har du träffat Carolin, våran landslags stjärna?"
Det var ju en liten lätt överdrift! och jag höll på att skämmas ihjäl!
Har vart ute en sväng i skidspåret också såklart(:


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0