today was a good day

Igårkväll blev det snabba och impulsiva beslut!
Det bestämdes att jag idag på morgonen skulle sätta mig i bilen och bege mig till Skara(:
Sagt och gjort, så strax efter kl 8 så satte jag mig i bilen och drog till Skara, tränade med cykelgymnasiet gjorde jag också. Fina grejer de, men det var verkligen inte som förr (shit vad gammal jag låter nu;). Jag var faktiskt lite nervös över att köra med dom för det brukade gå så himla fort! Men det gick faktiskt riktigt lugnt..
Lite tråkigt bara att de bara körde på de stora vägarna!
Sen så har jag spenderat resten av dagen med Jen som va hemma i Skara för helgen(: Det blev en hel del skitsnack om bla världsfreden såklart! Haha
Nu har jag fått låna hennes Nokia telefon för min dampar järnet! Men att gå från Sony Ericsson va inte det lättaste fattar typ inget..
Det var iaf riktigt kul att träffa en massa folk idag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0