2/2-2010

Direkt efter jobbet idag så drog jag till gymmet för att köra ett pass där.
Sen hem och käka och fixa lite saker och ta det lungt en stund, sen blev jag utskickad för att skotta snö..
Shit vad jobbigt det är, tröttnade ganska fort kan man säga! Det suger.

Nu på kvällen har jag kört ett mördarpass på tc:n så nu är jag helt slut i hela kroppen!

Btw saknar min vän! Som förövrigt har flyttat till Stockholm, dålig planering tycker jag är ju rätt långt mellan Stockholm och Ulricehamn så att säga(;

<3


Kommentarer
Johanna

Ja, men å andra sidan har du en orsak att åka till Sthlm =)

2010-02-03 @ 17:34:46
URL: http://jsan8.blogspot.com
jen

Men suck vad var de för bild??? Kolla in min gravidmage liksom och minen...?! Inte okej någonstans!!

Tur för dig att jag tycker om dig och saknar dig..

Pussar

2010-02-06 @ 19:46:42
Carro

Pfft vadå gravidmage?? Du är alltid snygg!

Saknar dig med hjärtat<3

2010-02-06 @ 21:03:16
URL: http://carrogustafsson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0