Västboloppet

Hihi lite kul förövrigt att klungan fick samma tid som mig igår, så det ser verkligen ut som om jag har spurtat ifrån Holler och gänget! Som om det skulle kunna hända?(;

Men nu till dagens lopp, blev faktiskt ganska nervös när vi åkte banan med bil imorses! För den såg ut att vara väldigt knixig! Men det såg värre ut i bilen än vad det var på cykeln(:
Första gången på grusvägen så blev det en vurpa så klungan sprack upp, så vi blev 10st därframme.
Det var faktiskt ganska aktiv körning under loppet och vi hjälptes åt att hålla fart, så tillslut så var vi 8st som körde ihop till målet.
Idag skulle vi försöka hjälpa Madde, så jag stötte när det var ett par km kvar men med tunga ben så fick inte upp så bra fart Sara tog över att hålla farten. Det lyckades ganska bra för Madde blev 3a, jag själv blev 8a och Sara 7a.
Men jag saknade mina favoriter i helgen!!


Kommentarer
Tjofsan

GULLIS! <3

2010-08-16 @ 22:35:34


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0