Bure 2-Dagars Linje

Startade som sagt klockan 8 imorses, fick gå upp kl5 för att käka frukost! Det kan inte vara hälsosamt att starta så tidigt... Och jag fick dessutom inte den riktiga hotellfrukosten, inte okej!

Men tävlingen gick helt okej, inte riktigt lika pigga ben som igår men. Körde med p 15-16 och H-sport idag igen och fältet splittrades efter ett par varv, vi blev 3 tjejer som hängde med ett gäng killar.
Lisa vurpa tyvärr när det var några varv kvar så det blev bara jag och Hanna kvar och vi tappade killarna sista gången i de korta branta backen.. Jag lyckades med en rätt bra spurt för att vara jag, men det räckte inte riktigt ända fram.
Så förlorade totalsegern med 1tiondel!! ganska surt men inte så mkt att göra åt..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0