2010-04-07

Okej nu har påsken varit här och jag firade den med några timmar på cykeln och sen middag med släktingar.
Sen så åkte  jag på en lättare förkylning"/ Inte helt okej men det jag ska rulla lite lätt idag och sen hoppas jag komma igång ordentligt igen, det är ett ganska stort måste eftersom tävlingarna börjar nästa helg:D

Sen, förkylningen firade jag med ett långt Oc maraton så nu har jag tagit mig igenom alla avsnitt<3 så bra!

Och jag har ju haft min bror och hans johanna här i några dagar(: alltid lika mysigt! tyckte att det borde varit hemma längre!  Men kommer nog få träffa dom snart för Niklas ska ju vara kommissarie på en del tävlingar i vår.

Nu är det jobb som vanligt..



Kommentarer
Johanna

Tja, jag får ju inte följa med honom så det är väl isf om jag får följa med dig =) Annars får jag helt enkelt försöka roa mig själv, kan bli långtråkigt misstänker jag...

2010-04-07 @ 20:23:11
URL: http://jsan8.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0