Tjejkväll

Ikväll så va det tjejkväll på stan (alltså affärerna va öppna till 9 och det va lite erbjudanden och sånt). Så jag var där med Martina mycket trevligt! Va så länge sen vi träffades..
Men hittade lite hårprodukter som jag funderat länge på att köpa så nu när de va erbjudande så kunde jag ju inte motstå:P Beställde även en Thomas Sabo berlock en cykel och den va röd! kan det bli bättre!??(:

Stötte även på en person, och ja jag vet inte om jag ska skratta eller gråta. Känns lite som lågstadiet och jag vet inte ens varför?? men men man kan tydligen inte vara alla till lags:P orkar inte ens bry mig. Blev på lite dåligt humör, men imorn är det en ny dag och då ska jag vara glad! (okej det lät mycket värre än vad det är, men kände för att klaga lite)

Pusss



Kommentarer
Jsan

Hmm, det där tror jag att jag vill höra mer om! Allt bra annars? Själv är jag fruktansvärt trött. Hoppas att du får en bra helg, vart ska du ta vägen nu då? Pusspuss

2009-09-18 @ 08:20:50
URL: http://jsan8.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0