Men vad har det med oprah och göra!?

Hade ett samtal med Jen förut såhär va en del av den:P

J: Alltså jag hatar opera egentligen..
C: Jaha okej.
J: Fast när Marlena Ernman sjunger (hon sa en låt kommer inte ihåg vad den heter) så låter det faktiskt rätt bra.
C: Jaha men vad har det med oprah och göra!?
J: Ja det är ju nästan som opera.
C: ASGARVAR HAHA
J: Mår du bra??
C: HAHA HAHA jag tyckte du sa Oprah som i Oprah Winfrey HAHA
J: HAHA nej jag mena opera, Oprah tycker jag ju om..

Så det kan gå med lite missförstånd(; jag hade iaf sjukt kul



Kommentarer
jenny

Haha det är sådana samtal som gör dagen mycket lättare ;) SAKNAR DIG så otroligt mycket!

Pussmedkramar

2009-09-24 @ 22:48:19
URL: http://jennyeast.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0