Måndag

Igår så var det en sitta i soffan och kolla på tv dag så inte så intressant kanske men sjukt skönt!!:P Okej jag va ute och cyklade också men de va på morgonen..

Idag var det ju måndag igen och en ny arbetsvecka, väldigt trött men den har gått relativt fort ändå jag är förvånad.
Efter jobbet var det träning löpning andra gången för året, kan fortfarande inte springa så överdrivet länge men tar det succesivt(: Sen så vart de lite spänstträning på de ojoj ganska stel kan man säga!:P Men det va inte lika illa som förra året(:
Sen nu så har jag självklart kollat på idol, bra bra tycker jag.

Men nu ska jag kolla på lite Grey´s anatomy! sjukt bra serie, men fick lite motsånd på jobbet gällande detta idag kan inte förstå att de inte tycker att den är bra(;


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0