Life´s a climb but the view is great

Idag var det att gå upp till jobbet igen efter lite mer än en veckas ledighet, aningen seg imorses kan jag säga:P
Lite förvånade vart de när jag kom en dag för tidigt (skulle ju inte komma hem från Holland förän idag egentligen)
Fick kommentaren cykla du så jävla fort att du tjäna in en dag:P
Men dagen rullade på rätt fint faktiskt!
Sen så vart bara hem och käka lite. Efter det satte jag i gång en spellista på spotify och sov en stund.
Tur att jag kom ihåg att ställa klockan annars hade mamma fått gå hem i regnet! det hade inte vart populärt(;

För er som inte vet det än så har jag beslutat att lägga ner säsongen för år 2009. Är ju förkyld nu och då känns det inte som någon idé att  stressa att komma i någon form till de få tävlingarna som är kvar för året. Det har varit en bra och lång säsong ändå. Summering kommer eventuellt senare.
Så har jag vila i ett par veckor sen drar vinterträningen igång(:



Hade fint!
Pusshej


Kommentarer
Johanna

Aha, det måste allra mins betyda att jag har dig att vänta här uppe om ngn helg?! Eller?? Hoppas att du blir frisk snart. Saknar dig. Pusspuss

2009-09-08 @ 18:30:14
URL: http://jsan8.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0