Holland ladies tour

Det blev verkligen inte som jag hade tänkt mig! Ja ni har  ju hört fram till tempot så jag börjar med dagen efter, 
före start så kändes det bättre än dagen innnan. Men det visade sig vara väldigt fel, det var det värsta jag varit med om hade ingen kraft i benen över huvud taget. Och det hjälpte ju inte direkt att det blåste halv storm, hade problem med att hålla mig kvar på cykeln. Kunde inte följa alls så fick inte köra sista varvet. När jag kom tillbaka så frös jag så mycket att de tvinga in mig i sjukstugan i väntan på de andra. Så där låg jag och skakade för att jag frös så mycket. Sen så visade det sig att jag hade feber, så kanske en anledning till varför tempot gick så dåligt.. Besviken är ett sätt att beskriva det hela men det är bara att bryta ihop och komma igen.
Igår så fick jag stå i langningsträckan och hjälpa till, första gången jag gjorde det. Lite obehagligt när hela klungan kommer tycker jag! Men jag lyckades dela ut en flaska på första och enda försöket(: Duktigt av mig.
Sen efter tävlingen så började resan hemåt, så kom hem inatt.

Noordwesthoek




Kan ni räkna upp de största namnen på den här bilden?(;



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0