090909

Dagens datum är lite ballt tycker jag(;

Dagen i övrigt har inte hänt så värst mycket efter jobbet så fick jag åka och besiktiga bilen. Väldigt vuxet av mig tycker jag. Vart lite nervös för visste ju inte hur jag skulle göra(; Men det var ju bara att åka dit och ställa bilen i stort sett! Och ja hade jag vetat att han som skulle besiktiga bilen såg bra ut hade jag ju inte åkt dit i sunkkläder!:P Haha

Jo såg ni idol igår? men iaf där dem visade att Anders Bagge skulle söka efter artister själv, så visade de en massa skyltar på småstäder såg ni att Ulricehamn va med där?? Både jag och mamma blev lite paffa:P
Men det måste ju betyda att han varit i Ulricehamn eller hur!(: Ska kolla extra noga om jag känner igen någon höhö!



Kommentarer
Anna H

Haha, på första programmet var Härnösandskylten den första skylt som visades, sådetså!;);););) :D Puss<3<3<3 Miss u!!!!

2009-09-10 @ 13:19:59
URL: http://theineloquents.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0