Then pull yourself up and dance til you drop

Hallå!

Just nu sitter jag och lyssnar på the sounds fick sånt sug efter det, efter att jag hörde när Tove sjöng living in america. De va ju ganska länge sen jag lyssnade på dom så tar igen de nu så att säga:p

Cyklat har jag gjort idag också, mötte upp Jessica så vi körde ihop en stund innan vi fick svänga åt varsitt håll igen. Men det var riktigt najs de blir ju så mycket roligare att cykla med sällskap, tiden går så mycket fortare!
Vi hade tyvärr inte vädergudarna på våran sida då det regnade på oss under nästan hela passet"/
Detta har vi pratat om att vi ska göra i flera år typ men det har inte blivit av, så nu var det verkligen på tiden!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0