The discolights are calling

Har ju som sagt spenderat helgen i Skara(:
I fredags så började det med att vi åkte in till Skara och jag grattade såklart lillan (Anna) som fyllde 18år:D.
Sen satte vi oss i bilen och åkte mot Skövde för att åka på bio, Inglorious Basterds vi hade båda fått upp förväntningarna riktigt mycket. Men vi blev lika besvikna båda två! Det var så illa att vi kände för att resa oss upp och gå efter en halvtimma.. Så inte riktigt våran typ av film direkt.

Lördagen börjar med att Jen ska upp och jobba, så jag passar på att cykla min runda(: Händer inte ofta att jag sticker ut klockan 8 direkt, men just denna dagen så gjorde det så att jag slapp spöregnet:D För det började precis när jag kom tillbaks från träningen.
Sen efter lite mat så satte jag mig på bussen med Felicia (Jen´s lillasyster) för att möta upp Jen i Skövde för lite shopping blev lite smått och gott till kvällen, annars hjälpte vi mest Felicia att hitta saker.

Vid 7 våldgästade vi Davids lägenhet för vi gjorde oss iordning där inför Oktoberfesten.
En liten historia som jag får bjuda på är att när Jenny fönar sitt hår så dör fönen av någon anledning, sen lite senare så ska jag testa och frågar Jen om hon tror att den funkar får till svar att du får testa, sagt och gjort och med en mycket besviken upptäckt så blir det ett nej. Kollar sedan ner på golvet och ser att sladden ligger på golvet och följer efter mig när jag går.. Jag tänkte va lite diskret och hoppades att ingen mer än Jen hade sett de, shame on me 2 sekunder senare hör man David "det där såg jag också!". Det hela slutar med att jag och Jen har brytit ihop på golvet och asgarvar!
Men efter mycket segande så är vi klara för att dra till stadt.
Där det blir en toppen kväll!
Sen så spenderades natten på Davids soffa.

Idag har det mest varit att sega i soffan framför en film. Och sjukt mycket skrattattacker, stackars David(; Men tack för att vi fick våldgästa din lägenhet! Hotell David är att rekomendera:P


Ett smakprov från igårkväll(:

Bästa sättet att börja Oktober på<3


Kommentarer
jenny

HAHA förra kortet på oss två har jag svart hår eller väldigt brunt i alla fall, på detta är de blondare än blont ;) haha! Vadå variation?

Men jag ser ju dragen ut redan där, kan de ha varit så illa?!

TACK för en underbar kväll! Hoppas soffan var skön ;) Måste vi göra om, nyår?

Saknar dig min älskade vän, pussmedkramar

2009-10-10 @ 14:32:03
URL: http://jennyeast.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0