Stor succe i Norge

Hej hallå!

Jobbig dag på jobbet, eller inte så egentligen men jag blev väldigt trött och på slutet även lite uttråkad:P
Haha vi hittade en suspekt kabel i taket och ja hela spekulationen om vad det var spåra ur totalt! Men vi kom iaf fram till att det var en dold kamera och vi egentligen var med i en reality show "big brother Termoventiler" Det visar sig även vara en riktigt stor hit i Norge:P Haha! Ja om ni inte förstod detta så var de på slutet av dagen och vi var något övertrötta!

Efter det har dagen bjudit på lite löpning, första gången på asfalt för iår. Det gick sådär.. Och även lite styrketräning på detta(:

Pannkaks lagande har det blivit också (Jen utan recept, bara tvungen att säga de:P) MMMmm gissa om jag kommer att längta till lunchen imorn!?

Hörde även att jag har fått en utmaning idag, And well the bet is on!(;

Pusshej



Kommentarer
jenny

Då kontrar jen med att det faktiskt stavas panncakes ;) Men jag tycker i alla fall om dig!

David ringde precis och frågade hur man gjorde, haha!

Saknar dig, pussmedkramar

2009-10-28 @ 18:58:29
URL: http://jennyeast.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0